Deathwish: Beköszönés

Végre elindul a blog, ahová eleinte még csak a Wattpadre már kikerült részek fognak szépen lassan szállingózni, ám nemsokára (vélhetően még idén) új történetek is várhatóak.

Az első történet, ami a blogra érkezik az a Deathwish, melynek jelen pillanatban 7 elkészült fejezete van, de már írás alatt van a 8.fejezet is. Még ma kikerül az 1.fejezet is, ám a történethez még írtam az induláskor egy beköszönést is, afféle prológus-pótléknak.
Az írást átnéztem, ha ettől függetlenül maradt volna benne helyesírási hiba azért elnézést kérek.
Akkor kezdjük.


Eredeti kikerülés (Wattpad): 2016. február 12.




Üdv. A nevem Victor von Doom. De sokan talán úgy ismernek: Deathwish.
Na jó, a nagy többség Doctor Doom-ként ismer, de az egy másik univerzum, ahol romhalmazzá tett egy fickó, aki bármelyik testrészét meg tudja nyújtani. ~Ezt mi is tudnánk használni bizonyos célokra.~
Ó, ez pedig itt a hang a fejemben. Köszönj szépen az olvasóknak. ~Üdv. Én vagyok a hang Deathwish fejében, aki próbál segíteni neki, hogy ne dögöljön meg, mert akkor én is vele döglök.~
De persze ez lehetetlen, mivel ugyan a regenerálódó képességem lassabb mint Deadpoolnak ~Olyan 5 másodperccel~, de azért még megvan, így kvázi hallhatatlan vagyok. Ráadásul hasonlóan jól értek a lőfegyverekhez és a különböző késekhez. ~Amit remélhetőleg az ezekhez nem túlzottan értő író nem fog elcseszni.~ Most gondolhatnátok "De mégis mi értelme ennek, ez csak egy ostoba zöld krapek, aki Deadpool béna másolata?" Nos, Deadpoolnak van egyetemi diplomája? És jól kinéző elektromos fegyverei? És vese alakú medencéje? És külön szobája tele fagylalttal? És duplalemezes Sötét lovag DVD-je? És... ~Jól van, elég, szerintem értik.~
Na szóval, térjünk rá a munkámra. Mint drága vörös ruhás barátom én is a bérgyilkosi/zsoldosi szakmában tengetem életemet, de kicsit máshogyan űzöm a dolgot. Kezdjük ott hogy van egy társam, a remek formában lévő Flo társaságában, aki amellett hogy hozzám hasonlóan profi ~és a stílusa picit a miénkhez hasonlít~ rendelkezik egy speciális fegyverrel: egy multifunkcionális poroltóval, amit képes rakétaként is használni, meg van több különböző használati módja is, amit még nem árult el. ~Vagy csak az író nem találta még ki.~ Több munkaadóm is van, ezek közül a leggyakrabb a HYDRA egyik vezetője, az aranyvörös hajú ~Ne zavarjon hogy az arany nem vörös.~ Sinthea Smidth, aki egy ideig a barátnőm is volt, de aztán találkozott egy piperkőc asgardi istennel, és beleszeretett, csak mert annak volt egy szarvasos sapkája. ~Mit vársz attól akinek Smith ügynök az apja?~ Mellette még dolgozok az AIM-nek, a SHIELD-nek, vagy bárkinek, akinek van soknullás szám a bankszámláján.
Öööö.... van még valami amit érdemes tudni rólam? ~Hát valamit jó lenne, mert eddig ez elég rövidke lett.~ Akkor... legyen egy kicsit az eredetem.
Nos, régen nagy tudós voltam. Ami picit most is maradtam, csak most ez átment hobbistátuszba. Elkezdtem bővebben vizsgálni a mutációt, azon belül is Wade Wilson génjeit, és ez lett az eredménye. Az arcom viszonylag tűrhetőbb Wade-éhez képest ~Ja, mint a fos a szarhoz képes.~, ennek ellenére azért állandó kelléke ruhámnak a maszk. Emellett mindig van nálam pár kézifegyver és két katana.
Asszem ennyi. Lassan ideje belecsapni a levesbe, úgyhogy majd ha az író végre elkezdi az első fejezetet újra találkozunk. Addig is tömjétek a chimichangát! ~Persze csak a szátokba!~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése