Deathwish: 4.fejezet - Tüzes találkozás


"Sok van, mi csodálatos, de azért a sült paprikánál nincs semmi csodálatosabb." - Szaniszló Judit (random idézet)

(A könyvben szereplő Florica Kovacova teljes egészében AGO111 felhasználó kreálmánya, ám esetleges eltérések előfordulhatnak az itteni és az ottani karakter között. ~Szerintem az "előfordulhatnak"ból azt a "hat"-ot nyugodtan kiveheted.~)

Utólag visszatekintve oltári nagy baromság volt gyalog elindulni Florica házához, de akkor nem jutott eszembe hogy onnan egy tucatnyi sarokra lakik.
És amikor kifáradtan, nagyokat lélegezve végre beléptem a társasházba kiderült, hogy elromlott a lift. Ez még nem is lett volna olyan nagy baj, ha Flo nem a lefelsőbb emeleten lakott volna. ~Hiába ajánlottuk neki hogy költözzön hozzánk, sajnos a kertünket nagyon szeretik a katicák, Flo meg nem kedveli a katicákat~
Végül nagyjából negyed óra után sikeresen felszenvedtem magam Flo ajtaja elé, és utolsó erőmmel becsöngettem, aztán elterültem az ajtó előtt.
Az ajtó nemsokára kinyílt, és ott állt egy lila köntösben Flo, bal vállára akasztva a poroltója, jobb kezében egy műzliszeletet tartva, megérkezésem előtt valószínűleg azt ette.
Letekintett rám, szemében csalódást láttam.
-Ó, csak te vagy. Azt hittem valaki fontosabb. Például a pizzafutár.
-És mond csak... a pizzafutár szokott neked jól fizető munkát szerezni? - mondom nagy levegőt véve, és remélve hogy azért érthető amit mondok.
-Mennyire jól fizető munkáról lenne szó? - kérdezte, közben gyorsan befejezte a müzliszeletet.
-Elég jól fizető ahhoz, hogy most felemelj, besegíts, lefektess a kanapéra, és csinálj nekem egy 10 fogásos ebédet. ~És desszertnek 3 db két méteres tortát. Legyen inkább 8 db. Plusz még ezt a köntöst is leveszed~
-Elégedj meg annyival, hogy beviszlek. -majd lehajolt, bal kezem a vállára tette, és felszedett. - Ú, de nehéz vagy. Megint teleetted magad azzal a chihimchangaval vagy mivel?
10 perc múlva már a kanapén ültünk egy üvegasztal mögött, amire kiraktam az aktát, amit Sin adott. Lassan végigolvasta, majd felém fordult.
-És van valami terved arra, hogy hogyan jussunk be oda és kapjuk el a nőt?
-Igen. A legjobb terv, amit kitaláltam valaha és ami mindig működik: úgy hívják improvizáció. Csak sok fegyver kell hozzá... - és ekkor eszembe jutott, hogy rohadt nagy baromság volt egyből idejönni.- Baszki!
-Amennyire ismerem a "baszki"-jaidat ez egy "már-megint-úgy-jöttem-el-hogy-nem-hoztam-felszerelést-és-nemsokára-mennünk-kell-elvégezni-a-feladatot féle baszki". - olvasta ki Flo a szavam jelentését. Hiába, sokat tud rólam. ~Talán picit túl sokat. De van pár megoldásunk az emberek elhalgattatására.~
-Jap. Van összesen ez a két kard, valamint egy revolverem 2 tárral, meg egy UV lámpa, ami fogalmam sincs hogy a fenébe került ide, de van.
-Az elég lesz. Főleg hogy itt van ez. - mutatott a még mindig a vállán lévő poroltóra, amit valójában az én cégem fejlesztett még régen, mert a poroltókra elég kevesen gyanakodnak. Anno akkor ismertem meg Flo-t, amikor betört hozzánk hogy ellopja ezt a fegyvert, és hamar ráérzett a használatára, mert minden őrt lezúzott vele. Aztán jöttem én, és fejbecsaptam egy igazi poroltóval.
-Rendben, akkor minden megvan. Már csak a tervrajz kell. - azzal magamhoz vettem az épület tervrajzát. - Kész. És t...t...te...vezetsz. - ejtem ki számon a számomra félelmetes szavakat.
-Juhu! - mondja picit túlzottan nagy lelkesedésse, majd megfogja a karomat, és lerángat az éjfekete autójához. ~Még ilyen félelemben is tudsz elbaszott szóösszetételt használni?~
Ha valamit érdemes tudni Flo vezetési stílusáról akkor az az, hogy borzalmas. De tényleg, a jogsit is csak azért kapta meg, mert az oktató sokkot kapott, és inkább átengedte minthogy újra vezetnie kelljen vele. Komolyan, még Spongyabobbal és a Cobra 11 csapatával is szívesebben kocsikáznák.
Ezt a frenetikus képességét most is megmutatta, melynek több pózna és tűzcsap látta kárát, valamint nem egyszer épületeken át akarta lerövidíteni. Mire az épülethez értünk ~ahol kis hijján a fába parkolt ~ a kezeimmel teljes erőböl a fotelba kapaszkodtam, és alig bírtam elengedni.
Beletelt pár másodpercbe mire végre sikerült kiszállnom a kocsiból, és a sokk csak akkor múlt nagyjából el, mikor az épület oldalán lévő szellőzőhöz jutottunk. Itt elővettem a tervrajzot.
- Oké. Burn előadásai előtt fél órával már a helyszínre érkezik, hogy mindent előkészítsen. Ehhez át kell haladnia az aulán. Én biztonsági őrnek álcázva magam az aulában figyelek és közbelépek ha nem sikerül.. Te a szellőzőben figyelsz és megpróbálod leszedni. A nagy zavarban én felkapom Burnst és kiviszem, te pedig... csak kijutsz valahogy. - mondta el rögtönzött tervét Flo.
-És ezt most hoztad össsze? És honnan szerzel biztonsági őr ruhá... - ekkor megnyomta poroltója egyik részét, és az ráadta gyorsan a kért ruhát. - Ó tényleg, el is felejtettem.
A biztonság kedvéért újra átismételtük a tervet ~mintha ez olyan bonyolult terv lenne~ és mindketten elindultunk a megbeszélt helyre.
Eltartott egy ideig mire feljutottam a lejtős részen és megtaláltam a megfelelő szellőzőrácsot, de végül a helyemen voltam.
-Zöld genyó mézvirágnak. A helyemen vagyok. -jelentem be a walkie-talkieba, amin tartottuk a kapcsolatot.
-Már megint mézvirág vagyok? Miért nem lehetek most valami más? - panaszkodott.
-Miért, jobb lenne ha cukorborsó lennél?
Ezen elgondolkodott, majd végül így szólt:
-Mézvirág zöld genyónak, én is a helyemen vagyok. Eddig minden tiszta.
Ezután csöndes várakozás következett, úgyhogy elővettem a telefonom és elkezdtem a Doodle Jumpingot. Végre elértem volna a 100 000-es magasságot is, ha nem szólal meg újra a ealkie talkie.
-Mézvirág zöld genyónak. A célpont megérkezett.
Ekkor lenéztem a nyíláson, és megláttam a nőt.
Pont úgy nézett ki mint az aktában lévő képen: vörös haj, varna ruha, mindkét karján egy-egy vörös kesztyű, ami az egész alkarját takarja.
-Vettem, mézvirág. Megvan a célpont. Becélzom és tüzelek.
Előkaptam a pisztolyom. Mivel a HYDRA nem mondta hogy élve vagy halva kell neki, ezért egy altató lövedéket raktam bele. Ezután a nyíláson becéloztam a nőt és...
Hova lett a nő?!
Ez hogy lehet? Egy pillanatra néztem csak félre, erre eltűnt.
Nyúltam volna walkie talkie-hoz, ám ekkor forróság vette körül a szellőzőt, majd valaki kitépte azt a részt ahol én voltam, és a padlóhoz vágta.
Kikászálódtam a roncsból, ês megpillantottam előttem a nőt. A kesztyű nem volt már a kezén, és a teljes alkarja lángolt.
-Már vártunk magára. - mondta,miközben elegáns lépésekkel közeledett. Ha ezt túlélem mindenképp elkérem a számát. - Már egy ideje szemmel tartjuk. És az hogy három emberünk megölte 2 óra alatt... Csúnya dolog volt. De tudtuk hogy elkezd ránk is vadászni, ezért szerveztük meg ezt az egészet. Hogy elkapjuk magát.
Gyorsan a pisztolyomért nyúltam, de mikor a kezembe került Ms. Burns villámgyorsan tüzet küldött rá, ami miatt kiesett a kezemből.
-Ejnye, nem szabad. - majd magához vette a pisztolyaimat.
Gyorsan elővettem két katanámat, és azzal vetettem rá magam, de kezével megfogta a kard élét, megolvasztotta és kettétörte.
Utolsó mentsvárként előkaptam az UV lámpákat ~mintha bármit is segítenének~, amiket nevetve tépett ki a kezemből, majd egy tűzgolyóval jó pár méterrel hátrébb lökötz, és még plusszba csúsztam egy keveset a padlón is.
Már kezdtem gondolkodni mikor próbalja meg letépni és összezúzni a fejemet vagy kitépni a fejemet - vagyis tudomásom szerint az egyedüli megölési módjaim - mikor a nőbe sorozatosan érkeztek a golyók. A nőn pedig hiába volt golyóálló mellény, egy ilyen sorozat ereje így is hátralökte.
A nő hátraesett és lépések közeledtek felé. A földön fekve nem láttam sokat, csak hogy egy keszt űs kéz egy katanát szúr a nő vállába hogy a földre szögezze. Ezután elvette tőle a pisztolyom, és belelőtte az altatólövedéket.
~Amúgy most jut eszembe: hova lett Flo? Mindegy, egyezünk meg abban hogy Burns kiütötte őt egy poroltóval.~
A fickó felém indult, majd pontosan megállt fölöttem. De bár ne állt volna.
A ruha hasonlított az enyémhez~bár a mienk stílusosabb~, csak pirosban.
Remek. Már csak ez a rohadt Deadpool hiányzott.
Lehajolt, fegyver nélküli kezét felém nyújtotta, majd előadta Terminátor ból nyúlt szöveget:
-Gyere velem, ha élni akarsz!
Úgy döntöttem inkább nem tartok vele: kitéptem a kezéből a fegyverem és fejbelőttem magam. ~Ne te barom, ha fejbelősz eszméleted veszted, és mire regenerálódik az agyad már elvitt ma...~
BUMM
Sajna nem hallottam meg időben a belső hangom, így úgy lett ahogy mondta: Deadpool felkapott és magával vitt.
Hogy hova? Kiderül legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése