Saját képregények #1

Anno letöltöttem telefonomra egy képregénycsinálót, mert korábban is használtam más alkalmazást saját képregény készítésére, és abban az időben újra megjött a kedvem hozzá. Csináltam is párat, és nemrég úgy gondoltam, hogy ilyeneket is fel fogok rakni a blogra, ezzel is növelve az oldalon megtalálható írásfajták számát, és ezzel ki tudom tölteni az esetleg hosszas szüneteket, ami egy történet írása közben adódik majd.
A képregények szereplője egy hóember (egyenlőre nem találtam ki neki nevet), mert a karakterek közt találtam és megtetszett. A klasszikus emberek és eszközök mellett található volt sok rajzfilmfigura, szuperhős/gonosz és még Transformerers szereplők is voltak. Mindegyik 3 kockás, ám az alkalmazásban nem bírta összefűzni a 3-at, ezért lescreenshotoltam és paint-ben összeszerkesztettem őket. (Az esetleges helyesírási hibákért elnézést, már nincs meg program és az alap fájlok, így nem tudom már őket kijavítani.)

Akkor most érkezzen pár olyan alkotás, amit vállalhatónak éreztem. Jó szórakozást :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése